Kelebekbusra mirayveannesiii doktoruma sormustum acıldekı agrım vardı belım agrıyordu sürsem olur mu kas gevşetici veyada bu sekılde organık olan falan kana karısıyor cocuga etkısı buyuk olur kullanmayın dedı bende kullanmadım doktorunuza bır danışın
Tgbergll Ben bitkisel olduğu için baş ağrım olduğunda ilaç içmek yerine hep bunu kullandım ve çok da işe yaramıştı zararı var mı bilmem ama dayanılmaz ağrılarda ilaçtan daha masum olduğunu düşünüyorum 🤷🏻♀️
mirumm544 @mirayveannesiii benim de kuyruk sokumu ağrısı vardı, bunu sormuştum doktoruma süte karışabilir hiç bir şekilde krem kullanmamanı öneririm demişti.