ozlemabdullah ben sadece uçak inerken dikkat ettim tutundum çünkü birden inerse bebeğe zararlı olabilir diye korktum ilk 3 ay. Toplam 8-9 kere binmişimdir hamileyken zaten. Xrayden geçmedim. Personele söylemeniz yeterli elle arama yapıyorlar. 28. Haftaya kadar binebiliyorsunuz. 28den sonra doktor raporu isteniyor. 36dan sonra hiçbir şekilde binilmiyor.