Ben oldum covid aşisızım. Pekmeze limon damlatip içtim hergün. Doktor buharlı ilaç verdi başka ilaç kullanamadım. Ihlamur limon bal içtim en fazla 2 bardak günde. Arada kekik içtim. Bol meyve yedim. Yemek konusunda ne bulursam yedim. Sirkeli suyla gargara yaptım boğazımı. Gece tikaniyordum ve geniz akıntısı çok oluyordu. Yüksek yastık kullandım bide 2bardağa sıcak su yapıp nane yağı koydum içine yatağımın baş ucuna koydum epey rahatladım. Geçmiş olsun.