Herkese merhaba arkadaşlar bacağıma adet ağrısı şeklinde Ağrı girdi hastaneye gittiğimde nst de ağrım çok yüksek çıktı ama ben Ağrı hissetmiyorum hiç açıklığımda yok doktor acı eşiğin yüksek dedi bu gibi bir durum yaşayan varmı doğum ne kdr süre içinde oldu yardımcı olursanız sevinirim 40+2 oldum gece itibariyle