Glsh14 Gecen hafta saglik ocaginda bu testi yapmislardi simdi baktim pozitif cikmis.daha once mi gecirdim bunu su an mi var demek bilen varsa yardimci olursa sevinirim
Defne000 Glsh14 bende bugun sonuc gösterdim hamilelik öncesi geçirdiğinizi gösterirmiş bağışıklık kazanmışız demek oluyor
Glsh14 Defne000 cok sukur insallah boyledir benimde.googledan okuyunca cok korktum.cok tesekkur ederim☺️
Defne000 Glsh14 rica ederim bende cok korkmuştum 500lerde çıktı cünkü bugun doktor öyle deyince rahatladım
Glsh14 Defne000 benimde 201 cikti.sabah dogruca doktor yollarini tutcaz☺️ama icim rahatladi gercekten siz yazinca 🥰
Ozum12 Defne000 benimde 500 pozitif çıktı bende yarın doktora sonuçlarımı göstermeye gitcem yorumunu görünce içime su serpildi Allah’ın izniyle inşallah birşey çıkmaz🤲
Yesimcandirr Glsh14 gittiyseniz doktorunuz ne dedi? Benimde 200 çıktı da cumartesi gitcem inş. Çok korkuyorum internette pek hoş şeyler yazmıyo 🥺
Glsh14 Ozum12 Bende bugun doktora gittim gosterdim bu iyi biseymis arkadasinda dedigi gibi antikorluymusuz daha once gecirmisiz.cmv igv varya o pozitif cikarsa sıkıntıymış.yani sizinde iciniz rahat olsun☺️
Defne000 Ozum12 hayır canım çıkmaz bizim için iyi bişey bağışıklık kazanmışız ☺️ Cocukluktaki asılardan bile oluyormuş
Glsh14 Yesimcandirr Yok cani miyi biseymis daha once gecirmisiz bunu vucudumuz antikorluymus.cmv igg pozitif iyi biseymis ama cmv igV pozitif olursa eger o sıkıntıymıs.korkma canim kotu bisey degil😊