yadelli kizlar ates olcer alacaklar ya da alanlar önerileriniz neler ? temasli temazsin ya da marka önerisi ya da obermediginiz nedir
Fulyag yadelli bizim de sadece ateş ölçer kaldı kulaktan ölçenden almayı düşünüyoruz karar veremedik ama muhtemelen braun olacak
Gis yadelli temazssizlar dogru sonuc vermiyor cok hassas cunku. O kadar para vermeye gerek yok. Hemsireyim ve 10 tl ye dijital cubuk termometre aldim
Estur Bende karar veremedim braun kulaktan ölçer alacaktım 220 lira denildi ki şuan biraz daha çıkmıştır. Çok pahalı geldi temassız olanlar da 150’den başlıyor bu kadar pahalı olacağını düşünmemiştim ☺️
gonulcelen Digitalmiş en sağlıklı ölçen yada kulaktan. Temassızlar soğur ölçmüyor diyorlar 🤷🏼♀️🤷🏼♀️