Bebegim213 Canicim61 aynı canim serklajliyim bu günlere geldim çok şükür bende son 57 zamanında kucağımıza aliriz Insaallah❤
eceturan Damlalk cok heyecanliyim. Korkuyorum biyandan da ne bileyim farkli hissiyatlar icindeyim. Allah kolay dogum nasip etsin hepimize insallah.
Busra2013 Canicim61 son 49 karnım cok kasılıo bebek suan sagda sertlesmıs korkıom bugunde yuruyunce kasıklar agrıodu uzanınca gecıo aama korkuom