ilkbaharr https://resimlink.com/FRzl Kızlar 39+1 haftalığım sancı var mi anlamadım doktor da bir şey demedi aranızda bilen varsa yazabilir mi lütfenn ??
minnosanasi ilkbaharr sancin sanirim dogum yapacak kadar yok ben de 2 haftadir nst de boyle cikiyo ama guzel diyip geri yolladilar eve hep, suan da 40+1 oldum sali itibariyle gelen giden yok
Tanem1 Bebegim213 Benim 150 ila 160 aralığında gelip gitmişti aralığına 120 - 160 yazmışlardı 35+3de doktorumda ufak ufak sancilarin var ağrın mi var senin dedi bende bugün hafif dedim 40i pek anlamadım ben :)
Annelikooneko ilkbaharr evet canım . Benim çizgiler hep 25de idi doktor sancın yok derdi . Ama seninki 25ustu var oluyo
Bebegim213 Tanem1 canim toco yazıyor ya o sancı iste digeri bebek kalp atış şeyleri ben hastanede yattim serklaj oldum erken dogum riskimden dolayı hergun 2 kere toco yazana bagliolardi 40 bile sancı değil demisti dogum sancı daha yüksek oluyormus
ilkbaharr minnosanasi evet hiç doğum yapcak gibi de değilim bakalım ne zamana kadar bekleyis sürecek Allah tek nefeste sağlıkla dogurmayı nasip etsin hepimize
Annelikooneko poncikveannesii ağrım vardı ama doğum ağrısı değildi yalancı agriymis birde benim ki apandist agrisiymis canim
poncikveannesii Annelikooneko anladım peki sancı nerede oluyordu tam olarak benim bel kemiğinden giriyor kasıklarıma vuruyor
Annelikooneko poncikveannesii benimde öyleydi canım belden baslmasti kasklrma vuruyordu . Ama apandistte kasıkta oldgu için vuruyormus ağrı bana