Nasılsınız durumunuz nasıl ben bugün kontorle gittim doktorum kilosunun 535gr oldugunu söyledi boyuda çok uzun dedi gayet iyiymiş keyfi yerindeymiş suyu çok iyi çok şükir bacak bacak üstüne atmıştı beyfendi keyfi yerinde 😅 sizlerde durum nasıl kilo vs