Hirakus25 Merhaba kızlar Bi kere daha olmuştu damla şeklinde bugünde geldi ama göğüslerim aşırı hassas normal mi böyle erken süt gelmesi sizlerinde başına geldi mi??
Merve1200 Hirakus25 merhaba canım normal kabul ediliyor ama sen sakına eleme doktoruna söyle yinede daha erken sütü gelen insanlar var geçmiş olsun canım
Aslylmz Haftadayım o dönemlerden beri ara ara oluyor canım normal birşey. Sadece sıkıp falan kendin kontrol etmeye calısma hassasmış zaten göğsü uyarmak erken doguma sebep olabiliyormus.