ozlemmramazankoyuncu Kızlar Rus ve Çin takviminde kızım olacak die çıkıyor ama bebeğimin cinsiyetini doktor erkeğe benzetti sizce bu takvimler ne derecede doğru 🤔
Ezgi14 ozlemmramazankoyuncu tabii ki hicbir doğruluğu yok . yoksa belli bir haftayi beklemezdik takvime gore hareket ederdik. Ki benim cin de erkek rusta kiz di . yani ikisi farkli oldugunda nolcak ikiz mi. 😂😂
ozlem_2727 ozlemmramazankoyuncu benim çinde de rusda da kız çıktı ama 1 ay önce oğlumu kucağıma aldım 😊
ozlemmramazankoyuncu Agg0207 kafamda deli sorular ay Nebileyim biz anneler böle merak içerisinde olduğumuz için herşeye bakıp duruyoruz Hayırlısı ne ise olsun 🙏🙏😊
dolunay_6 Meraktan çin takvimine bakmıştım kız çıktı ama bebeğim erkek net öğrendik doğruluğu yok bence tesadüf