Merhaba arkadaşlar, 6 haftamdan 16. Haftaya kadar birgün dahi içmeden duramadığım prilamı bırakma konusunda öneride bulunmak istedim. Çok çok mide bulantısı ve kusma serüveni ile geçirdim bu süreci bende özellikle tiksinme koku hassasiyeti oldu. En sevdiğim yemekten bile iğrenir oldum. Birkaç kez içmiyim bırakmayı deniyim dedim ama kabus gibi geçti. Ancak yine bu platformda birkaç kişinin yorumunda okumuştum bende denedim. Prilamı bırakınca ilk 2 gün belki dayanamayacak durumda oluyoruz aşırı bulantı oluyor ama birkaç güne vücut alışıyor ve 1 hafta sonra bir anda kesiliyor. Vücut ilaca bağımlılık yapıyormuş öyle okumuştum. Tabiki çok daha zor durumda olanlar var 9 ay boyunca kusanlar var onlar için etkili olmayabilir ama bu dediğimi bir denemenizi tavsiye ederim