Kamusbuglem şuan 30 haftalık olduk ama 29 dayken gittim ben geçen cuma günü benimde aşağıya dönmüş ama bunun normal olduğunu ve bu aylarda doğuma hazırlandığı için döndüğünü söyledi korkacak bişey yok. Benim kızım olacak hep kasıklarımda hissediyorum oraya çalışıyor canım kızım. Peki senin kasıklarında çok ağrıların oluyor mu ben yürüyemeyecek kadar kötü oluyorum bazen. Çevremde bana çocuk döndüğü için ağrıların olur dediler aşağıya baskı yapıyor. Sende durumlar nasıl ?