Vldnshn1 Arkadaşlar 00da 19+4 haftalık olacağım deli gibi göbek deliğim kaşınıyor hani öyle böyle değil parmağımı içine sokup kopana kadar kaşımak istiyorum, yaşayan var mı???
Vldnshn1 Bir de buna ek olarak sol bacağımın diz kısmında böyle elim kadar bir yer elim falan deyince deli gibi kaşınıyor uyku sırasında çok fazla kaşıyıp minik minik yaralar yapmışım şöyle atabilirsem atayım..
12mommy Vldnshn1 hamilelik kasintisimi ne deniyor acilde iki bayanda karşılaşmıştım onlarda böyleydi canım bir doktora yada acile görün gobek deliği 🤦🏼♀️bende oldu mantar enfeksiyon gibi oldu ama seninkini bilemem doktoruna söyle kokulu ve ıslakimsi gibiyse göbek deliği içerisi mantardır eğer değilse karin geriliyor ya belki ondan dolayı kaşınıyordur
QueenMommy Vldnshn1 bu bendede vardı malesef hamilelikte olan birşeymiş bunlar sonra kahverengi leke gibi kalıyo kaldı bende bakalım doğumdan sonra gecicekmi senin haftanda bende böyleydim şimdi 36. Haftadayım korkma ama kaşıntı için cildiyeye gidip ilaç yazarlar
QueenMommy Vldnshn1 Sana tavsiyem çok kaşımaman kaşıntı ilacı iyi gelicektir ama doktora bir görün alerjide olabilir
Vldnshn1 12mommy Islaklık falan yok göbek deliğim benim normalde içerideydi şimdi karnım büyümeye başladı delikte dışarı doğru geldi sanırım o gerginlikten dolayı oluyor
Vldnshn1 QueenMommy Ahh bu geçiyorsa süper bu ayın 20. Randevum var o zaman doktora göstermek için fotoğrafını çektim yahu birde bi güzel kaşınıyor ki çok korktum uyuz,kurdeşen midir nedir ondan oldum diye🥺
Zeytininannesi01 QueenMommy bendede göbek deliği içinde kararma oldu ne kadar liflesemde geçmiyor 29+6 günlük hamileyim iki haftadır böyle 🤦🏻♀️Doğumdan sonra geçermi acaba
QueenMommy Vldnshn1 geçiyor ya bende daha kötü olmustu 2 bacagımda ve ellerimde baloncuklar çıkmıstı sürüsüne kaşıntıyla neler çektim 😏
QueenMommy Vldnshn1 Gece hiç uyuyamazdım hergün ağlardım geçmicek 4 ay bunumu çekicem diye ama geçti çok şükür ay o günleri hatırlamak dahi istemiyorum 😣😣🙄
Vldnshn1 QueenMommy Yahu elim değiyor kaşıntı tutuyor kaşı Allah kaşı uykudan uyandırıp duruyor zaten gece uykum yoktu tamamen karambole gidiyor
Zeytininannesi01 QueenMommy Ay inşallah geçer ele güne karşı doktora gidince utanıyorum sanki temizlememişim gibi lifle sürt sürt geçmiyorda 🤦🏻♀️
Fatmacmen Vücut kuruluğundan olabilir bolca nemlendirmekte fayda var. Kaşımak hem lekelenmeye hem çatlağa sebep olur kendimden biliyorum uyuza yakalanmıştım kaşıdığım yerler çatladı hep zaten vücut gergin olduğu için
Vldnshn1 Fatmacmen Göbeğimi sürekli nemlendiriyorum ama bu bacağım sinirimi bozdu sadece orada var ve neden bilmiyorum bile.