Zynbgvn Kızlar testi yaptım iki uç dk bekledim bisey yoktu sonra bıraktım bi kenara, daha sonra bakınca böyle gördüm. Daha öncelerden cok test yapmisligim var ama hiç bi negatif testim böyle olmazdı kurusa bile. Böyle olup pozitif gören var mi
Pcoslubiranne Zynbgvn tekrarlamaniz lazim tabi.Benim bundan daha net testlerim yanlis cikmisti.Pesine adet olmustum.
hayat_23 Zynbgvn https://imgyukle.com/i/oBr9jA Benimde böyle cikti kuruma çizgisi denildi sabah tek çizgisi akşama doğru böyle olmuş regle 6 gün var bilemedim :)
Pcoslubiranne Zynbgvn adet baya gecmis.Ama pcoslu olduguniz icin belli olmaz tabi.Duzensiz miydi adetiniz.Daha kucukmus bebeginiz de.🙈Benim oglum da 3.5 yasinda kendiliginden oldu .Simdi 2. istiyoruz.Varsa da hayirlisi olsun tabi.Birlikte buyurler.
Didemardaa Bir iki gün sonra testi tekrarlayın isterseniz yada kan verme şansınız varsa kan verin bende silik çizgiyle öğrendim hamileliğimi allah gönlünüze göre versin inşallah :) Zynbgvn
Zynbgvn Didemardaa saolun bende ilk gebeliğimi gözle görülmeyecek kadar silik çizgiyle öğrenmiştim ama bu testte emin olamadım nedense. Yarın bi tekrarliyim en iyisi 🙈
Zynbgvn Happymami kuruduktan sonra mi belli olmustu ikinci çizginiz ? 🙈 hayırlı mübarek olsun insallah 🥰
Happymami Zynbgvn evet silik olan saatler sonra çıktı rabbim isteyen herkese nasip etsin çok teşekkür ederim ♥️🙈
Zynbgvn Happymami ya cok heyecanlandım ama şimdi 😅 kızım 15 aylık ikinciyi istiyorduk ama kendiliğinden hamile olacağımı hiç düşünmezdim 🙈
Zynbgvn hayat_23 bende de böyle oldu ama benim adet düzenim hiç ama hiç yok ilk defa geçen ay kendiliğinden adet oldum o yüzden şüphe ettim acaba gebelikte oluşur mu diye sonuç böyle çıktı arada kaldım bende