biranne1_ atanmak o kadar kolay değil, hangi öğretmenlikte kolay ki bunda olsun. atıyorum bu bölümü okuyup mezun olan 50 bin kişi varsa 1000 tanesi atanıyor gerisi işsiz. bakmayın o 60 puanla 55 puanla atama olacak diyenlere. benim arkadaşım 80 puanla atanamadı. 60 puanlık kpss olan kişinin ne artısı olabilir ki 80 puan alan kişiden öncelikli olsun. özel eğitime ihtiyaç sahibi olan çocuk sayısı artsa da atamaları malesef ki az. benim öğretmenlik yaptığım okulda lise mezunu çocuk gelişimci de özel eğitim öğretmeni olarak çalışıyordu. olur da atanamaz iseniz çoğu rehabilitasyon merkezi 2-3 tane maksimum öğretmen alıyor o da büyük kapasiteye sahip ise. sebebi de imza yetkisi olması. öğretmenlerin maaşı fazla olmak zorunda ve özeller bunu bildiği için ya 2 yıllıkları alıyor ya da çocuk gelişimcileri. tabiki karar sizin