ikizlerimveannesi Seda003 ben de 17 haftalık ikizlere hamileyim doktora sordum 20.haftadan sonra dedi bu haftalarda hissetmememiz normal yani
ikizlerimveannesi Seda003 ben de 17 haftalık ikizlere hamileyim doktora sordum 20.haftadan sonra dedi bu haftalarda hissetmememiz normal yani