38+0 bugün gittim doktora 28 den beri bebek aşağıda derdi doktorum. Erken doğum riskim vardı önceden. Geçti artk 38 im. Bugün de aşağıda diyorsunuz ama kanala girmiş mi dedim ısrarla evet kafası doğum kanalında dedi. Ama ben hissetmiyorum vjinada baskı ağrı vs hiçbirşey yok. Rahim ağzı kısalığı 3.5 cm dedi. Anlamadığım ilk gebelik diye mi birşey hissetmiyorum. Sadece hissettiğim bebeğimin arasıra taş gibi sertleşmesi. Kanala girinca ağrı olmuyor mu kızlar? Bu arada nstde sancıda çıkmıyor dedi. Hemşire sadece 1 defa 40 olmuş sancın dedi. Doktora sordum sncın yok çıkmamış dedi kafam karışık çok mu sabırsızım🤔