elisammmm Merhaba anne adayları yarın doktor randevum var acaba cinsiyetini öğrenebilir miyim çok sabırsızım 🤭sizce erken mi 🧐?
Pembekurdele elisammmm ben o haftada ikili taramada öğrendim kız olduklarını tabi değişirmi sonradan bilmiyorum 😊
Minnakinannesii elisammmm Erkekse ogrenebilirsin 11+5 de doktorum erkeke benzettim ama diğer kontrolde netlestiririz 16 haftalikken kesin erkek demisti :)
mucizegebelik6 elisammmm tam 12. Haftada %99 erkek dedi doktor ve değişmedi pozisyonu iyiyse birde özelse ultrasonu iyiyse gorur
Gamzeates elisammmm 12+2 oluyorum birazdan yarın doktora gidicem ben de sorucam doktora ilk hamileliğim de 12+1 de öğrenmiştim oğlumu cok heyecanlıyım inşallah gösterir kendini 🙈
Didemardaa Aynı durumdayız benimde yarın randevum var 12+3 merak içerisindeyim öğrenebilirmiyim acaba diye bebeğin pozisyonuna bağlı diyorlar ama hakkımızda hayırlısı :)
elisammmm Pembekurdele Evet bizde ikili tarama testi için gideceğiz acaba öğrenir miyim diye biraz sabırslızlık ediyorum birde ilk hamileliğim 🙈🥰
Pembekurdele elisammmm Benimde ilk hamileligim bende ayni sizin gibi acaba öğrenirmiyim diye heyecanlandim doktor söyledi ve iki kız dedi 🙏🏻🌼♥️
elisammmm mucizegebelik6 Yaaa erkekse hemen gösterir diyorlar genelde birde çikolata yemem önerildi umarım onun da faydası olur 🙈🥰
elisammmm Gamzeates Benim doktorum kıza benzetti 🤭ama daha alışveriş yapma dedi emin olalım diye ama rüyamda da hep kız bebek görüyordum 🙈