Sevcan24 Merhaba 8+3 de boş gebelik tanısı ile kurtaj oldum. Bugün 33 gün oldu hala adet olmadım siz ne zaman adet gördünüz,tekrar ne zmaan sonra hamile kaldınız. .?
buglembuglem929 Sevcan24 senin gibi bende aynı şeyleri merak ediyorum ama kan degerlerimizide enfekyon varmı onlara felan baktirmaliyiz canım doktor kontrolünde bir gebelik planlamaliyiz
Asibel Sevcan24 10 Haziran’da kürtaj oldum ve 14 temmuzda regl oldum 4 gün gecikmişti. Ayrıca bende pcos var zaten düzenli adet olmam ona rağmen çok gecikmedi
Beyzayucel36 Sevcan24 bende 2021 ocakda kurtaj oldum 1 ay boyunca zatn lohusa gıbı kanamam olmustu 1 ay sonra normal regl olmaya baslamıştım 4 ay sonra gebe kaldım şimdi 19gun sonra kızımı kucagıma almayı beklıyorum
Sevcan24 Beyzayucel36 yaa ne güzel Rabbım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bana da dua eder misiniz ? 🙏
Beyzayucel36 Sevcan24 allah razı olsun rabbım sanada tez zamanda sağlıklı bı bebek nasıp etsın ınsallah 🤲🤲🤲