Mom-0 zorlu bir süreçten geçiyorsun, hem fiziksel hem duygusal anlamda yıpranmış olman cok normal. Ağlamak bazen gerçekten rahatlatır, tabi ki kendini çok üzmemekte fayda var ama içinden, kalbinden geleni dinle bir süre, sana iyi gelecektir🥰 umarım sürecin sonu çok güzel olur