Melekim1993 Kızlar sabah kanamam oldu doktora gittim aşırı enfeksiyonun var dedi ve kandada çıktı fitil ve hap verdi 27 haftalık hamileyim erken doğum riskimde varmış benim gibi enfeksiyonu olan hamile adayları varmı acaba neler kullandınız geçtimi acaba
Hasret_Ali Melekim1993 Korkma canım bana da Aynen şeyler söyledi bol bol su iç günde üç litre falan sürekli tuvalette çıkman iyi gelecektir sana bide iç çamaşırını sürekli değişmeye çalış pamuklu iç çamaşırı kullan ama dediğim gibi su içmek çok önemli her gün bol bol su iç gitmese bile agrini giderir iltihabini indirir
Melekim1993 Hasret_Ali öyle yapayım canım direk yatış verdiler bana nekadar çoksa artık enfeksiyon baya korkuttu
Melekim1993 Neslikra06 çok teşekkürler fitil kullandıktan sonra akıntım oldu yoksa kullanmadan önce akıntım olmadı