Eezgiliiiiii emrsdy sg salim eve de gelir inşallah benimde erken dogum riskim var serklajliyim bebegnz kac kilo dogdu sagliklimi iyisinizdir insallaj ikinizde
emrsdy esmer3 insallah bian once saglikla evimize doneriz.Rahim agzi kisaligim vardi dunde suyum geldi dogum gerceklesti
emrsdy Eezgiliiiiii 2100 kg dogdu ama suan 2 kg ancadir insallah daha iyi olucak . Sizde vaktinde kavusursunuz insallah bebisinize rabbim tum hamislerin yardimcisi olsn
irem16 emrsdy inşallah fazla bekletmeden sağ sağlim kucağına alırsın kuzum eeken doğumun sebebi ne acaba ?
emrsdy irem16 insallah saglicakla evimize doneriz . Rahim agzi kisaligim vardi dunde suyum gelince dogum gerceklesti
Minikkuzular emrsdy benim de kızım 33+6 da geldi 1 hafta küvezde kaldı şuan 19 aylık inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
Minikkuzular emrsdy solunum sıkıntısıydı kilosu 2600 dü aniden suyum gelmeseydi sancim oldugu zaman dikkate alıp gitseydim ciger geliştirici vururdu doktorum kuvezdede kalmazdı
o1anneadayi emrsdy sagsalim kavuşursun bebeğine ınsallah kuzum erken doğum sebebin neydi bende 34+1 im hastanede yatıyorum şuan bi miktar kanama oldu hastaneye geldim bebeğin kalp atışı çok hızlı ve sancı çıktı yatışim verildi ciğer geliştirici igne yaptılar