Selamlaar, şuan covid geçiren arkadaşlara moral olsun diye yazmak istedim. 31. Haftamda korona oldum ilk 4 günüm ağır geçmişti sonra yavaş yavaş hafifledi. 14.günde hala pozitiftim bu nedenle bir türlü doktora gidememiştim. Bugün kontrole gittik 32+5’teyim. Çok şükür bebek çok iyiydi virüsten hiç etkilenmemiş, normalde de boy kilosu öndeydi hala öyle çıktı. Bir de çok fazla dikkat edemedim açıkçası korona iken, yani evet mandalina portakal vs tükettim ama çoğu şeyi midem almadı sarımsak vs gibi.
İlk olunca insan çok korkuyor ama çok şükür bir şekilde geçiyor ve bebek etkilenmiyor ❤️