Bende ilk kontrollerime oraya gitmiştim doktorlar hiç ilgilenmiyor benim düşük tehlikem vardı doğru düzgün bilgilendirmediler bile doktora randevu almak ayrı bi dert zaten haftalarca bekliyorsun randevu almak için doğuma gelince kaynanamın bi tanıdığı orda doğum yapmış doğuma doktor değilde ebeler giriyormuş doğumhanede değilde oda da doğurtuyorlarmış bazılarına tek kişilik bazılarına çoklu oda denk geliyormuş artık şansa ne denk gelirse