Nesomer Duygudgn bende 34+4 oldum sancım var gibiydi ama nstde birşey çıkmadı. Bebek rahme baskı yaptığından canın acıyor olabilir dedi doktor inş yavrularımız sağlıkla sihhatle zamanında gelir
begumge Duygudgn 34e bugün girdik geçen cuma 2013 gramdı. Ben 11 kg aldım 54tüm 65 oldum. Hiçbir yere sığamıyorum gece uyutmuyor kasıklarım ağrımaya başladı birkaç gündür inşallah enfeksiyon değildir yine.
kfulya1905 Duygudgn acatip heyecanlıyızzz. 33+0 olduk.. uyuyamıyorum geceleri. Belim ağrıyor. Afedersin genital bölgem sızlıyor.
Cigdematasoy 2500 kilo 45 cm doğum sancılarım başlamış benim nst de sancı cıkıyodu ilaç verdi onlarla tutuyolar şuan
Gulseninannesi Cigdematasoy benimde geçen haftadan beri öyle canım ciğer geliştirici iğne falan yapıldı. Hangi hapı kullanıyosun ?
Pelinoerlik Cigdematasoy sen farkettin mi sancılarını. Bende adet oluyormuşum gbi sancılanıyorum. Özellikle gece ve sabah erken saatlerde :(
Duygudgn Cigdematasoy Allah yardımcın olsun canım inşallah sağ Salim kucağına alırsın hayırlısıyla 🙏🏻
Cigdematasoy Gulseninannesi progestan fitl olarak bide nidicard ı kullanıyorum onun haricinde kan tüpü calcimax magnezyum ilacını kullanıyorum. Sen hangisini kullanıyosun
Ozanin_annesi Benimde yarin kontrolum var. Heyecanla bekliyorum en son 1900 du biraz zayifti galiba kusum.
begumge Pelinoerlik bende de aynı sıkıntı var aynı adet olacakmışım gibi bir ağrı bugün soracağım bakalım.
Duygudgn Nesomer aminn inşallah canım bizimki daha dönmemiş bende öyle hissediyordum baskı falan ama büyüdüğü için oluyormuş
Zuzuu Duygudgn evet canım hamileliğimin en başından beri düzenli süt içiyorum eminim ki faydası olmuştur çünkü benim boyum kısa babanın boyu uzun :)
Nesomer Duygudgn evet benimde dönmedi midemin olduğu yerde kafasını hissediyorum ayaklarınıda aşağıda. Çok fena yapıyor beni uyutmuyor
Duygudgn begumge bizde bugün girdik 34 e 2500 kilo 45 cm boyumuz olmuş bende 12 kilo aldım ama uykusuzluk ve bu sıcaklar çok fena Allah yardımcımız olsun az kaldı hayırlısıyla
Gulseninannesi Cigdematasoy ben geçen hafta adalat ve progestan kullandım . Şuan sadece progestan kullanıyorm canım