Bugün 40+1 haftadayım ve doktor kontrolüm vardı.
Normalde bebeğin kafası aşağıda diye biliyordum.
En son ultrason da öyleydi yani.
Nasıl olduysa kafasını yukarı döndürmüş.
Doktor söyleyince şok geçirdim. İlk önce sezeryan felan dedi. Sonra elle bebeği çevirme yöntemini denediler ilk önce yapamadı sonra başka yaşlı bir ebe geldi o yaptı. ama çok ama çok can yakan bir yöntem resmen hüngür hüngür ağladım.
Bu arada ben Almanya’da yaşıyorum ve burda bu yöntem sıklıkla uygulanıyormuş. Türkiye’de ise çok nadir.
Başına böyle bir durum gelen varmı?