Wonderful_mom Kizlar cin takviminde hesaplama yaparken yaşimizi seneye gore mi giriyoruz yoksa ? yani aralikta dogum gunu olan biri Kasım da hamile kalmissa yas girerken kasim daki yaşını mi girecek yoksa aralikta yeni yasa giriyor ya onu mu girecek****
umayben Wonderful_mom hamile kaldığı zamanki yaşını girecek diye biliyorum kasım da kaldıysa kasımdaki yaşını mesela. Ben öyle yapmıştım yoksa ben mi yanlış yapmışım 😂😂