ElaRose canım Ümraniye’yi bilmem ama Kartal Lütfi kırdar da Önder sakin var. Ben 36.haftamdan sonra devlette doğurmaya karar verdim bi akrabamız sayesnde bu doktoru buldum. İnternette yorumlarına baktığımda hep tüp bebek için yazmışlar. Bi araştır istersen.. hastane de doktor da çok iyi. Bugün kontrole gitmiştim ve hastalar hastanede çalışanlar çok memnundu herkes.