elifinilki27 Hanımlar 25+6dayım karnımda deli gibi bir ağrı var karnım semsert oldu ve ağrı dizlerime kadar vuruyor sizce endişelenmeli miyim? Yaşayan var mı?
Semra12344 elifinilki27 ayyy bende 25+6 yım cnm benim de oluyor ya ve bende yürüdüğüm ve ya güldüğüm zaman kasıklarıma bıçak gibi ağrı sağlanıyor ve aşırı geriliyor
elifinilki27 Hasanbbek Bebeği hissediyorum içerde toplanıyor ara ara sanki stres topunu sıkıp bırakıyormuş gibi oluyo karnım
Hasanbbek elifinilki27 normal şuan ben daha çok hissediyorum her hafta birşeyin sorunu oluyor bakalım doğuma kadar neler göreceğiz daha
elifinilki27 mucizegebelik6 Benim iki bacağıma birden vuruyor bekliyorum sabrediyorum geçmezse giderim hastaneye heralde
elifinilki27 Baharistan Anladım ama enfeksiyonum yok canım yeni sayılır tahlil yaptırdım birde enfeksiyonla ilgili bi belirtim de yok