ElmasBurhan valla banada verdiler ama almadım sadece kan hapı kullanıyorum vitaminli beslenmeye özen gösteriyorum doğal olarak doktorum son tam kan sayımı mi yaptı herşey mükemmel dedi ben hap kullanmayı sevmeyen biriykm zaten sezeryan olduğu için sadece kanım yüksek olmasına rağmen kan hapı kullanıyorum