fnrrbyrk Kızlar 36 haftadayım bir kaç gündür adet olacakmışım gibi ağrım var doğum sancısı mıdır ne kadar sürer bu ağrı.Sezeryan istiyorum bebek ters de dönmemiş tahminen doktor sezeryana ne zaman alır?
Bebiscann fnrrbyrk doğum sancısı olması için belinde de sancı olması gerek birde Bebek taş gibi oluyorsa doğum sancısı olabilir, ama diğer türlü enfeksiyonda olabilir canım
Selin12- fnrrbyrk canım ben 35 haftalık ken ayni problemi yaşadım acil sezeryan a alinacaktim kasılma ve sancilarim ciktogi için çok şükür durduruldu
Selin12- Bebiscann illa belde ağrı olmuyor canım yanliz bebek çok sertleşiyor daha 3 gün öncesi acil sezeryan a alinacaktim çok şükür ağrılarım azaldi