HilalEraslan Kızlar 16 haftalık doktora gittim bacak arasında çıkıntı var erkek muhtemelen dedi. Sonra 19 hafta da gittim bacakları kapalı göstermiyor, erkek demiştik ama hazırlıklara hemen başlama bekle dedi. İçim içimi yedi tabi dün yine gittim göstermiyor ama kıza daha çok benzettim dedi o kadar da çikolata yedim ama nafile☺️ 20. Haftada hala netlik olmaması aşırı meraklandırdı beni ilk bebeğim kız erkek farketmez tabi artık net öğrenmek istiyorum renkli ultrasona falan mı girmeliyim başına gelen var mı? Birde hamile kaldığımdan beri canım 🍫 çikolata çekiyor ekşi şeyler hiç aşermedim
Buse_ HilalEraslan bebek göstermezse renkli ultrasonu fark etmiyormuş anca detaylı da o da iç organlarını gördükleri için galiba 😅
Muhammedamine HilalEraslan ayrıntılı ultrasona girmednzmi girmedysenz orda net öğrenirsnz inşalalhh ben bu alerme olayıyla cinsiyetn alakası olduğunu düşnmyrum benimki erkek ekşi ve acı yiyorum en çok tatlıda yediğim oluyor bence alakası tok yani
CansuDemir HilalEraslan Bizimki de açmazdı kapatırdı hep 😁😄☺️ Ekşi tatlı mevzusu sabit bir erkektir kızdır tutmuyor.Ben tatlı yiyorum oğlum olacak, arkadaşım litrelerce turşu suyu içti limon yedi oğlu var. 21+5 ayrıntılı da çok net gördük bizde.
Ceyduygu HilalEraslan Detaylıda net öğrenirsin canim ben detaylıdan önce öğrenmiştim ama yinese detaylıyı bekledim en garantisi o çünkü. Bu arada bende hamileligimin basında turşuyla yasıyodum ama erkek cinsiyetimiz 😀
HilalEraslan Buse_ Yaa Buse_ Yaa öyle mi bunu bilmiyordum bugün bayram öncesi son gün diye randevu bulmaya çalışıyordum bende bi Ümit 😅 Bayramdan sonraya kaldı artık
HilalEraslan Muhammedamine Ayrıtılı ultrosana bayram dönüşü gireceğim inşallah. Tatlı çekince erkek olur düşüncesi varya o yüzden merak ettim onu da. Sağlıkla gelsin inşallah da hiç önemi Yok Meraktan başka birşey değil benim ki ☺️
edaduzenkosar Muhammedamine Ben ne tatlı yiyorum ne de ekşi bakalım hangisi olacak hiçbirini sevmiyorum 🤣
deletedmom6295 HilalEraslan yediğim turşunun ekşinin haddi hesabı yok ama cinsiyetimiz erkek. yeni nesil bebeler şaşırtmayı seviyor. ultrasona girince sağa veya sola yatmayı deneyin biz öyle görmüştük başka türlü hep bağdaş modundaydı sıpam 😀
ozlemmramazankoyuncu Bende senin gibiyim canım 14 haftam bitecek bacakları kapalı ama doktorum erkeğe benzetti 2 oğlum var gönlüm kızdan yana tabi sağlık en başta🙏🙏
Ezgi14 HilalEraslan Canim ilk olarak ne yediginle pek alakasi yok. İkinci olarak anlkyorum seni artik alisveris falan da yapmak istersin. Bence detayliya gir haftanda gelmiş zaten. Hem organlarina bakilir hem cinsiyet netlesir
Shnayse HilalEraslan tatli ya da eksi ile cinsiyet tahmini pek dogru degil sanirim hilal hanim bende ilk zamanlar cok fazla eksi Erik yedim herkes kiz dedi bir ara tatli degisti yani asermelerim ama oglum olacagini ogrendik daha 12 haftada Allahim saglikli hayirli evlat versin herkese 🙏🏻😊
HilalEraslan Amin inşallah ya ilk öğreneceğim zaman bu kadar heyecanlanmadım ama ilk erkek deyip şimdi belirsiz olunca merakımdan ölcem 😅 Bekleyip görelim bakalım 🤗 Shnayse