arenikom Arkadaşım bugunku kontrolumde doktor boyle bi sey dedi suyu iyi dedi. Kendiliğinden gelmezse pazartesi suni sancıyla baslatacagim demisti ama aniden suyum gelirse kordon ne olur. Duydunuz mu hic bilginiz var mi acaba
AdenEva arenikom benim doktorum 100 bebekten 70 tanesi zaten boynunda kordonla doğar ama sadece 100 taneden 1 tanesinde normal doğum olamıcak şekilde sıkıntı yaşanır dedi. Doktorunuza güvenin ne dediyse doğrudur strese girmeyin korkulacak bi durum olsa söylerdi. Siz hareketlerini takip edin azalma olursa doktorla iletişime geçersiniz
arenikom AdenEva biz özelde değiliz ve devlet hastanesi ve doktorumuz gidecek zaten bu hafta baskasi gelecek tedirgin oldum bi an inşallah oyle olur bizim de