Busraeroglu Kızlar selam, yatarken belim sırtım o kadar agriyorki gece hiç uyuyamıyorum. Hamile yastigi alan kullanan memnun kalan var mı hangisini aldıysanız paylaşabilir misiniz acaba 😊
Betulldd Busraeroglu kesinlikle tavsiyemdir. Bazen annelerde falan kaldıgımızda yanımda olmuyor doğru düzgün uyuyamıyorum her seferinde hamile yastığı olmayanlar nasıl uyuyor diye düşünüyorum
Beybisininannesi Busraeroglu yataştan L yastık aldım Daha az yer kaplıyor ve gayet memnunum Kendi sayfasından bulabilirsiniz
Mayacm Busraeroglu ben normal yastıgı ayaklarımın arasına alıyorum uzunlamasına ayak bileklerime kadar getırıyorum cok rahat oluyo
Mavi010518 Busraeroglu Ben e bebekten aldım 2-3 aylık itibariyle kullanıyorum bel ağrılarımi sıfırlandı kesinlikle kullan tek tavsiyem daha büyük kalinlar var daha dolgulular onlardan al ben bayadir kullandığım için artık duzlesip ezildi
Merviktu Busraeroglu https://ty.gl/0qfnmkawez Bu ürünü aldım çok da memnunum öyle ki kocam bile ortak çıktı 😅 satıcı çok ilgili ürün geldikten 3 4 gün sonra arayıp bi sorun olup olmadığını sordular numarayı kaydetmemi isteyip bi sorun olursa dönüş yapmamı istediler. Hiç bi problem de yaşamadım.
Cute-Mom Ben bundan aldım hamileliğimin başından beri kullanıyorum çok memnunum. https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiKnPHF0bn1AhVJkGgJHYmUDsEYABABGgJ3Zg&sig=AOD64_0QKhLJsp6XUPoc0Ut8VTYnDsmvtQ&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwiP5erF0bn1AhXlRPEDHRW3BFAQww8IgwY&adurl=
Mavi010518 Busraeroglu ve kesinlikle u harfi olan hem bacağın arasında alıyorum hemde sırtıma yapıştırıyorum bazende gobusumu üstüne atiyorum mis gibi ve kılıflı al internttekilerin çoğu kilifsiz dikkat et