Canimmmm 26+1 haftalık hamileyim kızlar 3 gündür midem acayip derecede yanıyor sizce neden bı fikri olan varmı sizce nasıl geçer
Brc__ Canimmmm hamilelikte mide yanması normal canım. Benim mide yanmalarımı maden suyu biraz oldun rahatlatıyor bi dene istersen
Happymammy Canimmmm bi bitin artık. Mide yanmasının hamile bi kadın için nasıl bi aciliyeti var ya dikkat çekmek için attığınız başlıkta bile dikkat çekmemiş saçma postunuz.
Oykuzey Canimmmm Maden suyu fayda ediyor. Soğuk sütü yudum yudum içmek de bana çok iyi geliyor. Bunların da faydası yoksa doktorunuza söylerseniz gaviscon adlı şurubu yazacaktır.
Canimmmm HappymammySizzden yardım beklemiyordum zaten anne gibi karaktere sahip duyarlı annelere dedim yani size değil
queenz Canım hamileliginin bir cok döneminde olucak mide yanması ben 30 haftama girdim ve hala arada oluyor. Sade soda ic canım 15 dk ya geciyor, sade soda icin saglıklı minareller icerdigi icin hamilelikte tüketilmesi iyi diolar bebegede kilo yaparmış. İlerki haftalarında kasık ve bel agrılrın da olur bunlar korkulcak şeyler degil icini ferah tut, ben 29 haftama girdigimde kasıklarım ve belim öyle bir agrıyordu ki erken dogum yapıcam zannettim, yürümekte bile zorlandım ama bebek yön degiştirdigi icin ve rahim genişledigi icin oluyormuş ertesi gün gecti 😄
queenz Canimmmm Canım cok soguk şeyler tüketmemeye bak, bebek dogdugunda burun akıntısı cok olur ve hapşırır sürekli.