iremo-2 Kızlar merhaba 13. Cü haftamdayım karnımda sanki hareket ediyor gibi oluyor içim gıdıklanıyor acaba bebeğimi hissediyor olabilir miyim 🙈 siz kaçıncı haftalarda hissetmeye başladınız
Estrella iremo-2 bence hissedersin. Ben 12. Haftada hissediyordum gaz da degil yani farkı anlayabilirsiniz az çok . anlatıyordum inanmıyorlardı ama😂 o hareketler yine aynı şekil şuan. Sadece biraz daha kuvvetlendi. Demek ki o benim minik bebeğimmiş🧡🧡
iremo-2 Estrella değil mi 😁 yani tabiki gaz olup olmadığını ayırt edebiliyorum gaz olsa yazmam bir arkadaşım daha aynı benim gibi hissedip 16. Haftada net hissetmeye başladı bence bebeğimin ufakda olsa hareketlerini hissettiğimi düşünüyorum 🌸🙈
Selyil iremo-2 bende 13 haftalık hamileyim 3cu cocuguma ve hisettiginiz bebeginizdir bende arada hisediorum cok degil ama arada bir deyme gibi bisey oluyor. 🥰