ilkkalpatisi Evet acile gittim ve zaten direk hani tek taraflı olduğu için tek bir bacağım olduğu için fıstık gibi gözüküyor dediler fizik tedavi ye göründüğümde ise hiçbir şey yapamayacaklarını hamile olduğum için Sadece egzersiz oda belirli başlı şeyler yapabileceklerini söylediler