Meri3220 Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim Allaha şükür herşey normal çıktı beş sorun yok sadece plesenta da normalden hafif kalın diye sonuç yazıldı. Aranızda böyle olan var mı herhangi bir sorun yaşadınız mı
elifatncr Meri3220 bende bugün detaylı usg ye gittim doktor karnıma çok bastırdı şu an kasıklarımda ağrı var Sizde böyle bi şikayet oldu mu acaba
Meri3220 Zehragungor hastaneden hastaneye değişir o bizim memlekette üniversite yapıyor diğer yerler özel hep
Meri3220 Serpilbb hayır ya plesenta hafif kalın dedi sadece bende raporu çıktıktan sonra okumuş bulundum soramadım
Serpilbb Meri3220 çok önemli bi durum olduğunu düşünmüyorum. Sonucu kendi doktoruna gösterdiğinde daha net bişey söyler ozamana kadar kafanı takma bebeğin iyiyse sıkıntı yok demektir 😊
Meri3220 Haticehatice ayy inşallah öyledir çok pimpirikliyim ihtiyacım olan kelime buymuş herhalde Allah razı olsun
Meri3220 Serpilbb çok şükür bebekle ilgili herşey yolunda. Bu benim 3.gebelik ilk 2si düşüktü o yüzden en ufak bişey de takılıyorum yani