Kızlar bu zamana kadar hep aynı doktora gittim çok memnundum. Fakat iki gündür burun kanamam oldu doktoruma mesaj attım aspirin kaynaklı olabilir mi diye evet olabilir keselim dedi. Bende pıhtılaşmadan korktuğum için iğneye gerek var mı veya herhangi bir kan testi ister misiniz dedim bana test verin negatif çıkarsa gerek yok dedi bende pcr testi mi dedim evet dedi. Yani resmen beni başından attı alakasız cevaplar verdi. Bende açıkcası soğudum zaten genel olarak rahat bi doktor tiroid 3.50 olduğu zaman gerek yok ilaca demişti. Şimdi farklı bir doktora mı geçsem diye düşünüyorum sonuçta bunun lohusalıgı var gebeliğin son dönemleri kasılmam falan olsa demekki yazamıcam bişey soramıcam