İlk cocugumda park yatak aldim kraft markasi boyutu kucuk ve buyuk park yataklari var ben genis olanini aldim sahsen cok uzun sure kullandim memnun kaldim ust kademesinde bebegim uzun sure uyudu kilosu fazla olmasina ragmen alt kademesinde de baya uyudu hatta fermuarini aciyordum oyuncaklari icine koyup oyun parki gibi de kullaniyordu en buyuk avantaji da nereye gitsem uzun sure kalicaksam yanimda tasiyabiliyordum kucucuk oluyor katlayinca cantasi var koyuyorsun goturuyorsun tum seyahatlerimde… ben sallanan besik olmasin diye ahsap besik almadim ama bebegim cok gazliydi mecbur salladik park besiginde sallanan ayaklarinin olmasi ekstra avantaj oldu.