24 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini genelde göbek deliğimin altındaki hizalarda hissediyorum. Normali bu mudur yoksa daha yukarılarda mı olması lazım? Ctesi kontrolüm var sorucam doktoruma ama o zamana kadar sizlerden bilgilendirme gelirse sevinirim