Pamukkkkkk Mthfr(A1298c) homozigot ve FXlll(V34L)heterozigot bu ikisi böyle çıktığı için kan pıhtılaşması var dediler anlayan var mı bunlardan
-askannesi Pamukkkkkk bu değerlere çok hakim değilim canım ama corasprin vermedi mi doktorun. Pıhtılaşma İçin onu veriyorlar genelde
cansornek Merhaba benim de gen testimde iki tanesi homozigot çıktı. Her gün iğne yapıyorum risk olmasın diye
cansornek Pamukkkkkk Benim ilk gebeliğim. Doktorum çok sık gözüküyor hamilelerde diye test konusunda çok ısrar etti sağolsun