Fztreyhan92 Kızlar çarşamba günü 39+3 gunluktm tasinma islerimden dolayı farkli doktora gittim. Doktor bana diğer doktorun dediğinden kilosunu az söyledi göbek ve bacak gelişiminin 3 hafta geride olduğunu pisliğini yaptığını günümün geldiğini ve suni şancı vereceğini söyledi. Bizde korktuk kabul ettik tabi ben ağlayarak dogumhaneye gittim☺ saat 15.30 da dogumhaneye girdim hazırladılar 16.00 da alttan muayene ile acikligimn 4 5 cm olduğunu söylediler çok sevindim. 16.30 da suni sanci bağlandı 17 gibi hafiften ağrı başladı 18.30 a kadar agrim artti ama cok siddetli degildi ebeler acilmayi ilk gebelik diye yavaslatmak icin sanciyi kestiler hafif hafif kendin cek dediler 20.30 a kadar yuruyus yaptım squat yaptım sonra yine şancı dediler ve verdiler suniyi🤣 bu esnada açıklık 7 cm olmuştu sanci belimden ve kasklarimdan şiddetlice vurdukça ebeler geldi ikinmayi anlattı ilk başta beceremedim o çok ağrılarla da zor oldu ama zorladım kendimi saat 10 da açıklık tam çatala dediler ve 22.30 da o son ıkınma ile minik kuşum dünyaya geldi 2665 gramdı 😊 4 dikişim oldu kolay bi süreç değildi ilk gebeligim agri fazla ikinmam zor oldu ama kucağımda olmasını biseye degismem😍 bu arada ebe neler yaptın acılman kolay oldu dedi yürüyüş ve squat dedim 😅 Allahım hepinizi bi nefeste kurtarsın dileyen herkese nasip olsun😍
Nejla345560 Fztreyhan92 suyun nişanın gelmedımıve agrı hssettinmi başta hastaneye giderken bende 39 artı 4umde cok merak edıyorum ilk gebelıgım tecrubesızlik var