Fatmagenc Hamileliğimin 37. Haftasındayım ve midem aşırı bir şekilde yanıyor. Kahvaltı öğünü dışında yediklerimden çok rahatsız olup kusuyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Bebeğimin gelişimi normal ama korkuyorum
minnakannesi1 Soğan sarımsak ve salçalı yemeklerde benimde oluyor 35 haftalik hamileyim. Soda ve soğuk süt iyi geliyor genelde tost yiyebiliyorum. 🤦♀️