ozdkubra 510 tl ödedik yılbaşindan berri 3 defa gittim riskli gebe oldugum icin haftalik kontrollerim 2 defasında ödeme yaptik biri kontrol gecti cuma yine randavum var kontrol geciyo neden size söyledikleriyle benim odedigim fiyat farki cok fazla anlamadim ama 510 tl diyince üstüne basa basa sordum cok degilmi bu fiyat 360 ödüyoduk dedim malesef herseye gelen uçuk zamlardan snr bizim fiyatlarimizda böyle oldu dedi el mahkum ödedik odiycez🥴 dogumumda zorunlu sezeryan olacak oda 7000 bin 5750 di 🥴🥴