Ben de korkutmak istemem , bugün üçüncü kez çatı muayenesi oldum canım epey yandı, kendimi kasmamaya çalışsam da. Eve geldim akşam üstü kahverengi lekeler şeklinde kanama oldu , doktor normal dedi😳 doktor bayandı kibar davrandı ama muayene acısı kişiden kişiye değişiyor demekki