minnosanasi bende 39+3 teyim ve bebeğim gecen hafta kanala inmemişti bu haftada indiğine dair bir hissim yok açıkçası sürekli kaburgama batan bsey var. Bende en fazla 40+3 e kafar beklemek istiyorum çünkü gerçekten su azalması, mekonyum aspirasyonu çok riskli acaba bebek doğum kanalına inmeden suni sancı verip doğum başlatırmı konusacam