Elifyilmaz Kizlar ben 1 yildir ewliyim ve iki gun once hamiş oldugumu ogrendim hamile kalmadan once doktorum folic asit onerdi daha doktora gitmedim kese gorunmez diyr sadece kan testi yaptim simdi size o folikasite devam edeyim mi yoksa doktora gitmeyi bekleyip yenisini verincemi kullanim?
Baloglumveannesi Folic asit ilk üç ayda kullanılıyor canım doktorun vermiş zaten kullan bittiğinde yenisine başlarson hayırlı olsun 😇 Elifyilmaz
Calasun Elifyilmaz ilk 3 ay kullanıcaksın kan testinde kaç haftalık oldugun aşşa yukarı belli oluyor 5 haftalıktı ben ögrendigimde keseyide bebegide görmüştüm ihmal etme yine git istersen 🐣🙏🏻
Elifyilmaz Cok tesekkur ederim guzel anneler bende kullandim bugun 4 haftalik bebegim bayramdan sonra gidicem insallah bebegimi gormeye Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 😘😘
Calasun Hasnur valla 5+3müş günü keseyi gördük minnak bi nokta bebek dedi doktorumuz ultrason resim lerime baktım şimdi
Denizkizi Elifyilmaz hayırlı olsunn👶ben hamıle kalınca doktorum folık asıtı degıstırmıstı ..saglık ocagını arayıp sorun bence