Ysgl26 Hamilelikte sırt üstü yatmanın zararlı olduğunu söylüyorlar. Ben hep sırt üstü uyurum. Kaç aydan sonra böyle yatmamak lazım acaba?
esrashnn Valla ben 19. Haftaya girdim şimdi bile yatamıyorum belim batıyor uygulamada bu aylardan sonra yan yatmaya özen gösterin yazıyordu
SerraveAnnesii 31.haftadayım genelde sola, sağa yatmaya çalışsam da sırt üstü uyumaya alışkın olduğum için sırt üstü yattığımda oluyor 🥲
Ysgl26 Yan yatarken karnım acımaya da başladı artık ondan da sırt üstü yatmak kolayıma geliyo. Daha 14. Haftadayız ama karnım baya çıktı. Hamile yastığı alayım bari de yan yatmam rahat olsun